Wow... Nörd!

O.M.G.
Serriöst asså, av allt skumt man hört från datanördsriket när det gäller spelet worl of warcraft (wow) tar det ändå priset när man får se det spelas..
E hemma hos C och Ö, har snott datorn några sekunder (de äter, annars hade jag aldrig fått chansen). Trodde allt man hört var skoj, överdrivet men nej, nu har jag sett C "in action", OMG!!! Fet röd nördstämpel i pannan alltså. Timmar framför dator, spelades i en låtsasvärld, pratande ett låtsasspråk som ingen utomstående förstår.. tänker inte ens försöka återge det... :S :P
Ojojoj,, hoppas alla forskare, när krisen med svininfluensan lagt sig, kan försöka hitta ett botemedel mot detta, för det kan inte vara hälsosamt.. xD :P

Nu får vi se hur det blir ikväll, om vi får loss C från han älskade maskin. Nu när han tydligen fortfarande lämnar den för att äta iaf finns det kanske ännu hopp om att han följer med oss iväg på dansen, annars får vi väl helt enkelt dra ur kontakten på apparaten..

Hmm,, snart blir jag väl bortsläpad härifrån (de verkar klara därute..) så jag väljer att gå frivilligt.. :P

Puss puss till senare <333

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Örjan

Det är det här du ska styra upp...

Postat av: Lovisa

Jaja,, jag jobbar på det, men det blir inte lätt... :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback