Snurrigt värre, mer shopping och marsmallows.

Ojoj, Nu ska vi försöka ta allt i rätt ordning...
'Till att börja med: Ja, vi fick bort C från datorn. Han gick faktiskt inte tillbaka och satte sig efter maten, eftersom det tydligen skulle ta en del tid att göra sig i ordning.. kunde inte tänkt på det tidigare kanske? :P
på väg ut till hyttlöt stannade vi hos sahl-paavos för att plocka upp gunilla och Tove. Studsade ur bilen och fick åka med bak på toves moppe fram till dansbanan. Fett skojs hade jag därbak.. Småskraj och helgalen = Jag = Askalas kombination. ;)
Hade faktiskt rätt skoj vid dansen. Men det var värsta svårt ju.. :/ Kul när man sen ska dansa med C som kan allt det där, och jag bara sinkar honom.. Stackars honom och stackars mig.. :P xD
Dansade polska, snoa, hambo, ringdans, några konstiga.. jag kallar dem ringdanser. och så dansade vi: Massurka! Haha, jag som inte ens trodde det var en riktig dans, bara ett nonsensord de lagt in för att rimma på "herr gurka". man lär sig ngt varje dag ( fast den kvällen lärde jag mig mer en bara en sak, det är ett som är säkert), rätt rolig var den i alla fall, med fet stamp i golvet, vad nu det skulle vara bra för.
Och så snurrade man så klart. Alla dessa snurrar, överallt. Var efter nästan varje dans tvungen att stanna och bara stå och blunda en stund så världen kunde återgå till ursprungsform framför ögonen på mig.. Ngn som kan lära mig tekniken hur man slipper den kännslan?
Lite flums blev det ju såklart oxå (halva ok klemmingen var ju där, inte kan man hålla sig serriös då? :O XD
Har tydligen fått fler jag ska dela C med nu, ylva kom med på ett hörn. Men jaja, hon är ju min oooooh-kompis, så vad gör man <3 ;)
Jag och tove hade oxå lätt snyggaste varrianten av svängpolska, helt gaaaalen! ;D

Sen igår då var det shopping med morsan som gällde. Min födelsedagspresent tog rum i nyköping. Haha, jag som för några dagar sen skyllde på berit som shoppade mkt,, jag tror jag slog henne rätt lätt...
Ett par jeans, blå
två par leggings, vita/jeans
ett linne, mörkblått
en tubtopp, grön
ett par flippflopp, rosa
ett par ballerinaskor, vita
3 BHar, blå/vit/vit+blå
3 par trosor, bege/vit/svarta
en t-shirt, grön
en tunika, vit (blå mönster).
Sedan shampoo, balsam, deo, nagellack, hudlotion och tvål från HM..
Hrm... lagom mkt va? xD

Så kom vi hem lagom till det att jag skulle iväg till mr Felix på "grillfest". Nästan hela gänget var sammlat, skitkul att träffa alla igen. Lite extra Elin som varit borta två veckor, och nu sticker iväg i tre veckor till  på onsdag, bäst att få hinna träffa henne!! :D <33
Det sjöngs sing star, grillades, bränndes marsmallows och kollades på tv m.m. Flummades en hel del, men så e vi :P xD  Spöade Johan i vägg tre matcher av tre (nollade honom i en av dem),, ojojoj ;) :D
skickade hem Maxie och fabbe vid 12, och Elin och soff försvann vid 1.. Stackars mathilda blev dålig och drog sig tillbaka redan vid halv 9 lr så... :/   så sedan var det ju då bara jag, frida, felix, johan och alf kvar,, vi som skulle stanna natten ut.. Lirade rätt mkt mario kart med johan, värsta roligt, aslänge sedan sist, vi såg klart Nothing hill som alf börjat kolla på några dagar före jul.. :S :P
Gick ut och tog en liten prommenad vid fyrasnåret och gick inte la oss förän vid sju ngn gång... vaknade halv 11,, myspys.
Fick då helt plötsligt ett uppdrag av Ö, ngt om deffenitioner till kvällens tävling.. han kommer och plockar upp mig om typ ngn minut så jag måste sluta skriva nu...

Och btw, Ö, du som tyckte jag skrev för långa inlägg,,, hur ska man göra när det hgänder så mkt i ens liv då? xD :P


Puss puss på er alla!! <333

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Örjan

Bara en liten kommentar. Slängpolska INTE Svängpolska...

Postat av: Ö

Har jag klagat på för långa inlägg? Skriv på du, för det är jättekul att läsa.

Postat av: Tove

HAHAHAHA du är gaaalen!!!

Tänk va kul det skulle vara om man skrattade HAGGAHAGGA det låter ju inte klokt :O

Postat av: Lovisa

Hallå Ö! Såg du inte oss eller? Det var SVÄNGpolska och inget annat xD :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback