Shop shop shopping! :D

Igår var jag iväg med DPB (:D) till sthlm och shoppade. Satte oss på tåget i gnesta  09.45. var framme vid centralen 12.00. Ngn mer än jag som ser felet? Så Jävla arg var man!!!! "spårfel vid älvsjö. vi beklagar" Ja, tro fan det... Kul det kommer bli när man måste åka med den där himla pendeln i tre år nu... BLÄ!
När vi tillslut kom fram blev det bra iaf. Hittade en sommarklänning och ett par tajts på HM och JC. och en liten söt, knallgul björnborgplånbok :) Prövade massa annat men orkade inte köpa,, BB var helt galen, shoppade jeans, shorts, klänning, linne, mascara, massor! Skoj skoj hade vi iaf. :D
Skickade hem Bejan ngn gång vid halv 5 (hon skulle vara hemma sista kvällen innan avfärden till jersey, Kommer sakna dig Beirut!!!! :'( <333) och mötte istället upp Feffe och Ludde vid Sthlm S.
Vi åkte iväg till kungens kurva där jag köpte ny mobil!!!! :D :D :D :D :D :D :D
"En sony ericson ska jag ha, och jag vill inte ha ngn touch på den" Sa jag till mina följeslagare när vi klev in i butiken... Klart man kommer ut med en samsung med heltuoch!!! bara för jag va så bestämd innan xD
Håller på och lär mig den nu,, lite klurigt är det, men man råkar ju vara tekniskt geni, eller? >-<
sen gick vi iaf till heron och kollade på transformers... (killarna valde xD) tyckte faktiskt den var rätt bra, feffe var besvkien, "Den var för oseriös, det skulle ju inte vara roligt" hmm... NÖRD! :P 

Aja,, nu ska vi iväg till klemmingen och bada,, fett nice :D

C U l8er (usch, fjortisvaring..) xD

Pusspuss på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tove

Hahaa tror mer att det är Ö och G varning på förkortningar nuförtiden xD

Postat av: Lovisa

Haha. Jo, kanske. Men de e väl bara en ny varriant av fjortisar? :o :P

Postat av: gunilla

Postat av: gunilla

hallå där!!!! Vad är det för påhopp??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback