Operation Tvoffel!

Haha, visst är det roligt med saker att göra?
Ngt man ska ta itu med, och så kan man få göra det till en "operation: ...." Spec när man sätter igång det tsm med någon och det blir lite internt.
Okej, det roligaste är ju då att få hitta på namnet till dessa operationer. Förkortningar som sedan låter skoj att säga, och ingen förstår. Haha, lättroad, jag vet, men det är väl bättre än att behöva ha tråkigt.
Operation Tvoffel har jag hittat på åt mig och Frida, Iiiiingen kan gissa vad det står för. Haha, Jag fick hitta på namnet (då förstår man ju hur galet det måste va)  :D

G och Ö? jag funderar på att kalla vår lilla "operation" (jo, för jag har gjort det till en operation nu) för operation BÅKPOR, MSODTOR lr helt enkelt BtOr09... Haha, har haft jättekul i 10 minuter nu när jag suttit här och klurat ut dem.. den första är roligast att säga, den andra är lite krångligare men vettigare när man skrriver ut den (tror jag) ... den sista kändes lagom kort, såg bra ut liksom.. :P

Haha, så himla skum jag är. xD
Men men..

Med Tove har jag ju oxå dragit igång ngt jag vill utveckla till en operation...  Bara för att jag ska få hitta på ett namn på den med...
NNTK, låter väl bra... FÖTABKN... KUMF... FFFF.. Tove? vad låter bäst? :P "Operation quatro F" känns rätt nice..

"Tvoffel" är fortfarande bästa namnet hittills iaf.. Tror jag ska införa det som riktigt ord sen, när operationen är över (om det inte redan finns :o  Nej, det gör det väl änd inte).. :D xD

Nej, Nu ska jag sluta flumma runt med förkortningar på operationer,, Har snabbkurs med Jonis i karttecken via msn att koncentrera mig på :P

Puss och kram alla sötnosar <333

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Hmmm, fattar nada :-S Ska man bli orolig nu? Måste kolla med G om hon fattar ngt!

Postat av: Lovisa

haha, du behöver inte bli orolig. :P

Men det verkar bli av nu.. Har fått texter av G, och jag klarar av dem ;) XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback