kväll före avfärd..

Så var det inte långt kvar nu.. I nästan ett år har man väntat och i morgon bär det av: 
Småland - Eksjö - O-ringen!!!   Here I Come!!! :D <33

Skulle egentligen inte åkt förrän på lördag morgon, men när feffe pratade med husvagnsmannen (har inget namn på honom)  tyckte denna att det skulle bli bättre om vi hämtade vår blivande bostad redan imorgon kväll. jag sa inte emot. Får sovmorgon på lördagen och kommer få vara där nere och träffa alla en dag tidigare :D

Nu borde jag  ju då egentligen springa iväg och packa, men nej, så praktiskt tänkande är jag inte.. Jag, Feffe och Ludde ska kolla på film och softa lite i soffan, sen blir det väl panik imorgon, men det tar vi då.. Mamma är iväg med vänner, och om hon kan göra sånt, (när det är hon som kommer vara hispigast imorrn), så har vi inga förpliktelser.. ;) :P

Får se om jag hinner skriva ngt mer innan vi åker, annars är detta mitt sista inlägg på ett rätt bra tag. Spelar väl inte så stor roll iaf, de få som läser detta kommer ju vara med mig därnere, hela min stora "familj" xD <33

OK Klemmingen = <3

Puss och kram på er då ;) :-*

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Härligt, välkommen ner till oss långliggare B-)

Postat av: Lovisa

Tackar ;) :D

Postat av: ange

nehe jag läser din blogg, o jag är inte med ner!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback