Jämnvikt...

Jahapp, så tycker man att man har varit duktig: Simmat lite grann ute vid långsjön, efteråt gått hela vägen tillbaka från långsjön (och lyssnat på BBs klaganden hela vägen, kanske dagens storsta bedrift) och sedan farit ut till Trosa för en timmes Friskis och svettisträning.  En riktig hurtbulle helt enkelt :D
Sedan börjar man räkna efter... Glassen nere på Gnesta efter badet... Och så råkade det såklart bli lite chokladpudding med glass efter middagen för att fira mammas dag.
hmm... dagen gick nog på ett ut i alla fall. fast det såg rätt ljust ut ett tag :/ :P

Efterrätter, måste jag ändå säga, är väldigt underskattade. Det är alldeles för sällan man efter middagen bara dukar om till mindre fat och sedan slevar upp glassen eller skär upp kakan..
Bara jag som känner så, bara hos mig det är så? hmm... men så kommer det där med samvetet och tränandet.. men usch, vad gott det är!
Jag är FFE: För Fler Efterrätter! sedan om jag då måste träna mer för att hålla mig på rätt sida jämnvikten.. får det faktiskt vara värt det!!! 

Haha, for iväg lite där... är nog lite sockerhög av chockladpuddingen ;) xD

mkt mys till nästa gång <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback