hem hem hem

Nu är jag hemma igen.. äntligen? ja, kanske. Har flängt runt de sista veckorna att jag snart kommer vara mer van vid att sova på en madrass på golvet, i en husvagn, på en tältsäng i en liten stuga, än mina egna sköna sängar här hemma i mitt kära Gnesta. :P

Idag åker stor del av OK klemmingens ungdomselit ( ;D) på Ungdomens 10-mila. Och jag är inte där.. Kom hem i morse vid halv tre snåret, hade beräknat att vi skulle komma idag egentligen, så jag sa av mig en parallellsträcka i damlaget.. De behövde mig ju inte (löpningsmässigt) så då käns det lite meningslöst att jag skulle åkt ner ännu tidigare för att hinna med..  Har kommit på att det är andra året i rad jag missar u 10 pga kusinvisit... jaja, vad gör man inte för släckten? 
Nu får man ladda inför distriktsmatchen i stället, den kommer bli nice. :D
Igår va vi på en strand ute vid stubsand (örnsköldsvik) och jag tog sju längder längs strandkanten. 14 gånger passerade jag min bror som låg bredvid resten av vårt sällskap och ropade: "kom igen nu då, Lovisa! Höga knän, 3 gånger kvar!" och liknande. Springa i lös sand tar på vaderna kan jag tala om,  men det var fett skönt, efteråt ;) xD
"varför tuggar du på glasskärvor!?"
"För att det är så skönt att spotta ut det.."
Haha. okej, överdriven jämförelse, men ett roligt exempel. :P
nu ska man ju springa DD me JJ, så då får man visst lägga på ett kol. "hängande bakom som en överkörd katt" tyckte jag var en bra beskrivning av hur det kommer se ut. Man kan ju hoppas på att detta är ett av de sällsynta tillfällena då jag har fel. :P
Lilla söta dpb, du är förlåten, så länge du följer med mig och partar och flumar sådär som bara vi kan mellan loppen. :P :D <3

Nu har jag bestämt träff med frida, och snart elin (haha, jag ska på dejt, xD) och med ryktet om att alltid vara sen hängande över huvudet är det nog bäst att jag slutar skriva och sätter fart. :P ;)
Ska få träffa mina girls!! :D :D <333

Buss o kran, alla sotnösar. xD <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback