Födelsedag

Så var den över,, min 16:de födelsedag. Rätt soft var den.

väcktes tidigt som f*n av sång och frukost på sängen, mysigt, men usch när man tittade på klockan. Fick en shoppingrunda av mamma (hon litar inte på sin egen smak längre).
Halv 6 försvann iaf mamma och feffe iväg till jobbet, men då var man ju typ redan vaken... Slåade framför datorn i x antal timmar + sov lite då och då fram till mitt på dagen då vi skulle hem till pappa för att fira omgång nr 2.
Farfar, babsan och karin kom förbi för att äta tårta och lämna presenter :D  blev inte så många paket att öppna, alla gav det mesta i form av pengar. "köp dig en ny mobil nu!" var pappas hälsning efteråt. Fick iaf två nya berlocker till Pandoraarmbandet. En fotboll och en finsko, alla mina sidor ska representers ;)
Sedan blev det massa planerande inför nästa vecka, då vi ska ner till värmland och o´sedan vidare ner till Göteborg :D

När allt det var klart åkte tillbaka hem till mamma för att äta, sen ko m min lilla mormor för att lämna paket (mer pengar xD) lite bilder (från lillkusinens konfa och "Gnesta- på liv och död"föreställningen)  och, så klart, äta tårta. Fick min present av Feffe oxå, en Buddahlampa som jag ska försöka lyckas passa in någonstans i lägenheten. :P
Lite innan nio kom Conrad och Örjan förbi, inbjudna (den ena mest av mig, den andre mest av sig själv xD) på tårta. P.g.a träning på kvällen kom de ju rätt sent, så de fick lov att äta sin tårta till Morden i Midsommer. så går det :P
Fick två små kramisar av dem, en liten kanin av Conrad och.... så fick jag Conrad av Örjan och Ann. dock inte inslagen. fett illa xD.  Örjan tog trots allt med sig honom hem (hmm...) Men nu har jag full äganderätt ;) xD 
(Oscar, jag tänker inte dela med mig)
Sen när C och Ö gått hem kollade jag och Lillebror på en nedladdad fars. orkade igenom halva och sen gick jag och sov... Fett skönt :p :D

Allt som allt, en rätt soft och bra födelsedag, Bäst av allt: Jag är inte liten längre !!! :D xD

Puss och kram så länge :D <33

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Örjan

Hur var det nu med storleken, du växte väl ändå inte så mycke? ;-)

Postat av: Örjan

Jag tog inte med mig C frivilligt, det var din mamma som inte ville ha honom kvar...

Postat av: Lovisa

Haha. jaja men han försvann, det var det som var grejen. :P



Och jag ÄR stor nu, på pappret :P ;)

Postat av: Tove

HAHAHAHA ni två så j.vla roliga xD

Jag dööööör!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback