efter O-ringen..

O-ringenveckan kom och gick, och fy fan va kul vi hade. Det är ngt visst med oss OKKare, något vi inte ens själv förstår.
Orkar inte skriva om hela veckan, då det hände för mkt för att printas ner. Roligt hade vi i alla fall, hela "familjen", hur långt den nu sträcker sig vet jag inte längre...
Ni som var där: Tack för en helt underbar vecka.
Ni som inte var där: Jag beklagar, ni missade ngt, Lätt asså!

Nu e jag hur som helst uppe hos mina kusiner i Ö-vik, kom i söndags kväll, åkte direkt från släcktträffen i ingarö.
"Jag skulle nog behöva några just nu"
"Men, här finns ju Inga-".         Detta höll min söta bror mig vaken med hela natten mellan lördag och söndag,, ingenstans att fly, bara ligga där i mörkret och hör samma monolog om och om igen, föld av knaket då han vred sig av skratt åt sitt eget skämt.

Aja,, orka gnälla :P
Nu ska jag iväg och packa ihop min väska så vi kan åka ut till tosse (mosters särbo).
En kväll vid havet med grilling och bastu, låter ju inte helt fel, eller? ;)

Ha're bra, för de har jag :D (A)
Pussar på er <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback