Uppgift Pepparkaka... och Pokemon!

Sitter i matsalen och ska plugga matte. Pepparkaksuppgiften ska göras nu.... Vill inte, tråkigt är vad det är.
Jag vill ha helg,, nu!
Eh, egentligen är det väl typ det nu,, men det känns inte förrän man är på väg hem från skolan. och det är typ en halvtimme kvar till dess.

Dagen har varit rätt chill. Klassrådet i morse var kaos, (funderade ännu en gång på att påminna klassen om att de var en Demokratisk omröstning), men idag var det utan bullar :P
Sen va dt BiNkA, som dög.. nu när provet är över är det inte så spec. hemsk. Göra lite uppgifter, sucka lite åt genomgångarna, gå ut och gå i pauserna.

Lunchen blev fett flum. Fet nostalgi och nörvarning när Robin plockade fram POKEMON på datorn. Spelade det hos Tim och Kevin på deras X-box under min underbara ung och orosbefriade period från typ 6-11 år. Hahah vi e så fett töntiga så det finns inte, när man sitter och kan alla namnen på pokemon och deras attacker från  korten, tv-spelen, gameboyen och tv-serien. Men det var så roligt, och vi var bäst!!
 Blev ännu bättre när Kalle kom och hjälpte oss. Det var, om möjligt, ännu större nördstämpel på honom när han vet ALLT om ALLA pokemon.., då får även jag och Robban ligga i lä (inget ont om detta, vi vann med hjälp av honom iaf) :P

Sen va dt matte,, den var väl... Okej :P

Nu ska jag ägna mig åt nya saker,, typ..

Puss o kram på er allihopa. <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback