Torsdag morgon..

Jahapp,, så var den enda riktiga lektionen för dagen slut.. WS resten fram till kl 3.
Har haft BiNkA med anders. Det var ju... intressant. Nej, kanske inte, man jag lyssnade så duktigt och såg intresserad ut (hoppas jag). han glor fortfarande på mig när han ska göra sin "äntligen torsdag"-hälsning. Ångrar nu att jag öppnade min stora käft och visade, för lovar han tycker att det e "vår" grej. Och den är så illa! Men hellre det än att han står och slår sig själv i huvudet vilket var förslaget innan...

Sitter i matsalen nu med Ylva, Majken, Ricky, Mårten och Victor.
Jag Ylva och Majken sitter på en rad och bloggar, alla tre. Haha duktiga oss. xD (a)  Majken skriver som en galning,, kommer äkert ta fram till lunch att läsa igenom hela hennes inlägg (inte mig emot, e inte så värst pluggmotiverad just nu..)

Åkte tåg med Robin idag! Första gången på två veckor,, lite illa att vi missat varandra så grovt egentligen.. :/
Han pratade om STA:s luciatåg i södertälje på söndag kväll.  funderar starkt på att gå. Vore skoj att få träffa mina kära "Fiender" igen,, var såå länge sen (ehm,, snart två veckor iofs) man träffade dem.

Nu ska jag ta tag i liute plugg.. Eller så ska jag springa upp och hämta lite pengar och köpa en tjockismuffin... hmm, det lät lovande. (a)

Puss o kram på er alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback