Tjo igen, länge sedan nu ..

Det är stort fail på mig... Har inte bloggat på evigheter. JA, både Ylva och Majken har varit på mig om det, och nu få det väl komma ett kort då :P

Sitter i skolan och gör lite för lite.. Tänkte egentligen komma till skolan ungefär vid den här tiden, men jag är inte van (lantisstämpel?) att ta bussen från mormor och anpassa tiden, så jag kom hit en hrm.. halvtimme tidigare än tänkt. Inte så illa iaf, träffade Ylva vid telefonplan så jag fick sällskap på morgonen :)

Bloggade inte i söndags, för så blev det bara inte av.. Var i sthlm hela dagen, från 12 till 19 och spenderade 2.5 av den tiden ute i skogen runt om hammarbyhöjden. Myspyspromend, tänk att det finns natur i sthlm.. trodde man väl aldrig. :P

Igår Tänkte jag blogga, men det blev inget när jag satt kvar i skolan, och pluggade i en liten evighet.. Kom hem till mormor vid 7, och där SKET SIG INTERNETT!!! Blä! Usch! Fy!! Så jag kunde varken blogga, vara inne på fb, prata på msn lr plugga ordentligt.

Var iaf lite produktiv igår, hade skoj och ritade på vårt klassfoto. Kunde sedan inte låta bli att vara lite busig mot alla i klassen :P :D



Tadaa!!! Underbart, eller hur? ;)



Nu e det snart dags för engelska. SKa ha book presentationom If on a winters night a traveler. Den sjuuuka boken jag en gång i tiden lånade av Feffe. Har inte förberett, men det ska nog gå. Har MKT åsikter och tankar att säga om den bokan ska gudarna veta..

Aja,, puss o kram så hörs vi senare (förhoppningsvis ska det inte dröja ytterliggare två dagar till nästa inlägg) :P
<3333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback