Taggad inför NP nu..

Jodå, faktiskt :P
Jag sitter och taggar tyst för mig själv. Har myspysat mitt rum igen och har nu glott igenom alla VG/MVG-prov som finna på kunskapsporten. Ingenting känns "Oh, shit, hur ska jag räkna ut det här!?". Nej, jag läser, nickar och förstår. Känns bra, känns bra.

Snart ska jag lägga nig ner och bara göra ingenting.. Fatta vad skönt!! Var alldeles för länge sedan jag gjorde ingenting nu.. Tänkte ett tag på duschkabinen, men nej, är inte stressad, och det ska sparas till akuta tillfällen.(herre gud, jag e galen) :P

Nu ska jag pröva mitt ingenting..

Puss o kram på er så länge <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback