Snöiga uppförsbackar :P

Idag har jag varit duktig och varit ute och tränat! Mitt i snöstormen som just nu verkar ha svept in större delen av Sverige och gjort hälfen överlyckliga över den vita massan som täcker mark, träd och hustak. :) Den andra hälften suckar, stönar och sparkar i de stora drivorna vid sidan om vägen.

Jag tillhör variant nr 1. Men ikväll var det snudd på att man blev yttepyttelite trött på den.. Vi hade backintervaller på träningen. Vi hade fått order om att Inte ha OL-skor med dobbar, utan valiga löparskor. Det gick ju sisådär.. Jag sprang, jag kämpade, men hjälp vad jobbigt det var.. som att springa uppför en hal rutchkana.. Jobbigt !!!

Sitter nu och har Msn-konversation m Majken, Ricky o Teo om prioriteringar.. Haha fett skojs, :D 
Vi rankar alla S-ord just nu,, finns en del som tolkas på mååånga olika sätt xD
Gick fån måndagskvällen, till att majken va seg, till simon, till prioriteringar av personer, till vad vi tjejer (majken speciellt) prioriterar hos killar, Intressant indeed.

Längtar fett till imorgon, då e dt RÖD DAG! Alla ska ha ngt rött på sig och det ska bli filmvisning i skolan. Har plockat ihop en söt liten outfit, (haha, orka att Jag gör ngt sånt,, fixar redan dagen innan, typ hänger fram och prövar ut..). Har dock inte funnit ngn tomteluva,, har bett Ricky ta med sig en extra :)

Nu ska jag börja säga godnatt till alla, för ikväll ska Lovisa vara duktig och lägga sig Tidigt! vilket innebär bort från datorn kl 22.30....

Älska varandra! Krama och pussa på alla ni tycker om!

Nu säger jag Puss o kram o godnatt på er alla!!  <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback