Snart hemma :D

Eller i sthlm iaf :P

Sista milen nu, och sen får jag stiga av bussen. Har varit behagliga timmar, men nu längtar man ut iaf..

Sötaste Ricky har sagt att han ska vänta på centralen, Sötis eller vaaad?!?!?
Saknar honom, och nu är det inte långt kvar. <33
Sen ska jag bara lyckas slita mig från honom och ta pendeln hem till min käraste llla pappa. Tro inte att jag inte saknar honom oxå, massor!! <3
Hela Gnesta var länge sen nu känns det som, men oroa er inte, jag e på väg! :P

Puss okram på er, för nu dör datorn ;) <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Men du har förstås inga skidor så du kunde komma å träna lite idag... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback