Slutkörd?

Fan vad teatern måste tagit... Jag är så grymt trött, hela tiden. Borde plugga, vi har massor, och jag fick ju inget gjort i helgen, men jag orkar inte!
Sitter i korridoren och skriver neggo inlägg i den andra bloggen och lyssnar på vad som måste vara Lars winnerbäck från ylvas dator. Jag kommer säkert att bli infekterad som majken, men jag orkar inte protestera...
Har fått höra från de andra att jag ser trött ut, att jag nog är slutkörd. Ja, kanske är det så... Plugget ligger på hög (vilket vi ska ta tag i ikväll, så det kommer ordna sig, ingen panikoro tack), jag är så grymt förvirrad och så är jag nog fortfarande lite depp och genomtrött från teatern.  

Sen var det det där igår.. Jag vet inte hur jag ska göra, faktiskt. Två av mina stadiga grunder börjar skaka lite, och plötsligt kan jag inte vara säker på var jag ha ngn av dem... Sånt är jag inte van vid, inte alls. Kan ha varit det som störde sömnen inatt, och som totaldödat min motivation.

Tur att jag har Majken och Ylva iaf,, de pratar plugg, hästar (gäller Ylva) och annat. Bra och som vanligt, ni är bäst tjejer. Tack för allt överseende med mitt skumma humör, det kommer att gå över, jag lovar. Kanske till och med till efter lunch, i eftermiddag, säkert till imorrn iaf.. :)

Nu är jag hungrig och alla bara väntar på att jag ska blogga klart.
De sitter tysta, var och en för sig.
Robin tittar på film tror jag,, amanda tjuvkikar från sidan.
Ylva sköter vår spellista och e inne på fb.
Teo har just gett upp läsningen av "stor i käften".
Noor skriver ngt på datorn, ser inte härifrån.
Majken läser  BiNkA pps, tror jag... Duktigt i så fall :D
Victor udrar om jag någonsin ska blogga klart..

Nu går vi och äter tycker jag..

Puss o kram på er alla ! <333

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ylva

Du kan vara bäst.... men vad är det som har hänt?? <3

Postat av: Ylva

Du kan vara bäst.... men vad är det som har hänt?? <3

Postat av: Anonym

Skulle göra vad som helst för att få dig att känna dig bättre... men just nu känns det som det bästa är att backa... Sorry...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback