Shopping i Ö-vik C ;)

Till att börja med kan jag ju meddela att den humörsvacka jag upplevde i och med gårdagens blogginlägg är borta nu. Alla kan ha svackor, men den vara inte speciellt länge, och redan inatt var jag uppe igen :P

Idag har mitt humör bara stigit ytterliggare, för idag har det varit mellandagsrea för hela slanten. Stort gilla på det!!

Fick en massa toppar i julklapp, så första steget var mot Gina för att skaffa leggings (usch, hur har jag klarat mig utan fram tills nu..) blev ett par grå, ett par svarta och ett par jeansleggings. En söt t-shirt oxå, bara för reans skull kanske (a)
Tog tillvara på mammas julklapp och shoppade underkläder på lindex. värsta söta, har nog en viss förkärlek till svarta.. :P
Sen in på H&M. Var meningen att det bara skulle bli pyjamas, men kom ut med mer underkläder, en helmysig pyjamasjacka (älska älska älska) och en kjol(!) e fett stolt över mig. ;D

Ska se om jag kan sno vickans kamera och lägga upp lite bilder, annars får ni helt enkelt vänta och se när vi ses. :P
eller... ja, när det gäller en del av kläderna iaf ;) (a)


Puss o kram på alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback