Helg nu!!!

Nu är jag hemma. Sitter med Teven igång, och datorn uppe. Softis!

Jag tror att tiden inte fungerar som den ska längre... Nej, den har kommit lite på svaj.. Allting går alldeles för fort, sammidigt som allting känns evigheter sedan.

Det är den fjärde idag..
"Men det är inte förän den fjärde december" Sades en gång som betoning för ngt som skulle ske lååångt fram i framtiden. Det käns inte som alls länge sedan, och nu är samma fjärde december, swoch sa det, och så var vi här.  Sammtidigt känns det som att det hände i en annan tid, det skulle kunna ha hänt förra året. Bara det att då kände jag inte ens de fina människor som sammanhanget innefattar.
Den tiden var allting mycket enklare,, det hade inte blivit tillkrånglat då heller... Inte alls länge sedan.. Eller? :o

Det var en vecka sedan premiären nu... EN VECKA!! Det är helt sjukt.. Det skulle kunna vara ikväll, känns lite fel att det inte är det, och samtidigt var det liksom.. länge? sedan..

För ungefär en och en halv månad sedan dök det upp orimligt många nya underbara människor i mitt liv, som jag inte vetat om existerade innan.
Vadå tre månader? jag måste väl ändå ha kännt dem hela livet? Ett par år? Inte bara tre mån... joo, så är det. Helt fel egentligen, stämmer inte, men så är det. Skumish.. :P

Ja, min tidsuppfattning har kärvat sig lite. Allt bara kränger omkring.. Tur att man lever i nuet, annars skulle allt bli lite lagom förvirrat. (eh, fast det e det iofs i alla fall) :P

Nu ska jag skicka in min debattartikel, och hjälpa mamma och feffe med maten, och sen ska jag slappa :D

Puss o kram på er <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback