förstå och förklara...

Herreallajävlarsmoster! Jag tror att jag förstår! BiNkAn vill säga.. Har suttit och läst powerpoints ett tag nu, och det mesta går ju att få in i skallen. MEN! när det kommer till biologiskan är jag handicappad.. vill förklara med liknelser, galna historier, pedagogiska begrepp och... Klumpar!!! Men det ger INTE MVG i biologi, det är ett som är säkert..
Kanske borde bli förskolelärare, där skulle iaf mina pedagogiska företaganden kanske kan få den uppskattning de förtjänar :P

Nu tänker jag iaf inte sitta med de nedrans powerpointsen längre. Jag dricker te, äter choklad och slappnar av.
Bort bort bort med ångesten, stressen och det dåliga samvetet. Jag gör inte mer nu, fatta! Vill inte, tänker inte. Inte förän imorrn vill säga, då ska jag plugga häcken av mig igen. Har kommit överens med Majken och Ricky att det ska bli (ännu :P) en pluggeftermiddag imorrn. Vi ska leka med whiteboardtavlan, så jag e fett laddad :D  Ska läsa Biologiboken på tåget oxå hade jag tänkt, jodå, även jag kan vara duktig. bara inte nu :P

Puss och kram på er alla vetenskapsslavar <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback