Fett braig dag.

Idag är jag glad. Idag mår jag brabrabrabrabra.

Dagen började med tågresa kl 07.00.Träffade Johan och Ö på tåget.
På sthlmtåget slog jag Ö i sudoku. Yay me, fett bra inledning på dagen! :D

Ända grejen på schemat idag var NP i matte som började kl 08.30. Alla va typ fett nervösa och de flesta satt redan i matsalen och taggade när jag kom.
Robban hade slagit på stort när det gällde energipåfyllning till under provet. 3 joltcola, en drickyogurt, 2 kexchoklad, en påse dumleklubbor och en påse tuggummi. Svar nej, han hann INTE få i sig allt :P
Provet kändes fett bra. Kände mig säker på det mesta och var klar i god tid. Skönt att ha första delen över :)

Provet var klart till tio. Ylva gick hem, majken hade inte kommit till skolan (hon var ju ledig, lyllosen) och jag o ricky satte oss i matsalen med Noor, Jonathan o Victor. Pluggade lite halvt, men gled in på lite olika samtalsämnen istället..

Efter lunch blev det promenad, som alltid. Teo, Marcus, Mårten o Robin satt och spelade msnspel för fulla datorer och varken ylva lr Majken va i skolan så dt fick bli jag o Ricky som fick gå ut en sväng. Tog en annan runda än den vanliga, och lilla Lovve fick utöka sin sthlmkännedom. Ricky tittade lite kostigt på mig när jag gick och vred huvudet åt alla håll, tittade på Alla husen. Men Är det så konstigt att när man kommer till en plats man aldrig sett så vill man se allt av den.. ? (a) Promenaden tog 40 minuter, duktigt att få lite frisk luft :)

Tillbaka i skolan fick det bli lite plugg. Debattartikel skulle skrivas. Majken kom förbi en stund, fladdrade in med sitt breda utvilade leende och sedan ut igen lika fort. Ledig dag gjorde henne nog gott :)
Vi pluggade till kl 2, sen fick det vara nog. Kom på att våra nackar var helt åt... ja illa iaf, så det skulle kureras (fett roligt ord!) så vi packade ihop och gick hem till Ricky.

Jag överlevde en hel dos masage!! Nej Teo, jag tycker fortfarande inte att det är liksom... skönt, lite läskigt är det fortfarande, men jag kan ge med mig om att det kan vara nödvändigt ändå.  Själv var jag nära att ha av Rickys ryggrad känndes det som,, läskigt när det knakar, jag är inte van! :P
Stannade iaf hos R hela eftermiddagen, bara mös (det ÄR ett riktigt ord!!) och hade det bra. En askalas eftermiddag, behövdes liksom inte mer. :) <3

(Frida, om du läser detta, så tror jag att LÖG inte är totalt ouppnåligt längre. Jag tror att jag är där!)

Kom hem med 19.15 tåget, träffade Ö nere vid stationen och pratade lite strunt.. Sen hem och käka (kom på att jag inte ätit ngt alls efter lunch) och sen bara lägga sig framför teven med en kopp te. Naaajs!
Nu e dt fotboll på, Ludde och pappa analyserar Barcelona vs. Dynamo Kiev...

Idag har varit en fett bra dag helt enkelt, jag är allmänt glad och uppe i det blå. :)


Vi har alla mörka fläckar i det förflutna,
en del av oss har orsakat dem på egen hand.
Tack för att du inte lyssnar och dömer,
Du lyssnar och förstår.
De är mitt då, du är mitt nu,
Och jag är bara glad att du finns.
Även om du är lite för bra för att vara sann.


Puss o kram på er allihopa <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: y

älskde du.. <3

Man säger inte "fett", vet du hur fult det låter??

Puss på dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback