Fetingbra buss!!

Sitter på värsta braig bussen, stoooor lycka att vi hamnade på just denna.
Har hamnat vid ett bord, ingen sitter bredvid. Har teve med nothing hill o forest gump framför näsan. Har Trådlöst internett och mår askalas :D feeeeta plusset på denna alltså!!

Hehe, tog dock ett tag innan jag kom på att jag hade datorn med mig, har suttit o kollat film, läst och glott på de andra i bussen.  Nu har stackars ricky fått en lång utläggning om vilka som finns i min närhet på bussen :P

Vi har:
En Softislodis
En coolinglodis, med matchande flickvän
En skumisuschis
En "jag är inte riktigt nöjd med någonting"-tant
En häftigt gammal tant med jäääättevitt hår och typ tomma ögon..
Med flera :P
Och så jag och mormor. Lovar att iaf hälften av dem har idéer om vem jag är Därför får jag anse vilka de är :P

Nu e det snat matstopp i tunnebro, mums :)
Södermanland, jag är på väg hem!! :D

Puss okram på er <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback