Lever!

Hmm,, känner att jag varit fett illa på att blogga de senaste dagarna... Jag tar på mig det, och jag skiter i det, för grejen är att jag hamnar allt mindre framför datorn. Har råkat bli så att jag inte hunnit med halv 4-tåget en enda dag denna vecka.. Två av nätterna har jag sovit hos mormor.
Jag lever mitt liv fullt ut, Irl, just nu, och jag gör det tsm med Ricky. <3

Idag promenerade vi till Ringen för att kolla julklappar. Köpte till Ludde o Vickis (e snart klar med mammas sida nu, har en plan) och sen strövade vi runt, bara för att få spendera tiden tillsammans. Av någon outgrundlig anledning så flöt konversationen in på engelska, men en tydlig och hellöjlig brittisk accent från båda. Vi förde en riktig Monty Python-argumentation: ändlös, poänglös och helrolig. Folk som sett/hört oss måste trott att vi var galna, men det är vi ju oxå. xD

Kändes fett illa att skiljas vid skärmarbrink, och veta att man inte kommer få träffas förrän på måndag.. Blää! Jag saknar ju redan! Men, för att citera min käre far: "det är bra att längta lite ibland". Jaja, jag ska väl fösöka klara mig.
Ska spendera morgondagen i Uppsala. Pappas kusin fyller 50 och ska fia med släkt och vänner. E liiite nervös av att det ska hållas i ett församlingshem, och att kusinen ifråga är ivrig anhängare till Livets ord. Men men, vad ska kunna hända liksom?   eh... (e just det jag inte riktigt vill veta) (a)
Ska iaf få träffa min lilla kompis Henning, ett år har han fyllt, stor pojke nu :P


Men nu ska jag nog ta och försöka slita mig från Ricky på msn och sova, så jag orkar med allt kalasande imorgon :P

Puss o kram på er allihopa! <3333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback