I lyckans tecken..

Idag har jag haft Ännu en bästaste bra dag! :D

Prov på morgonen, EU, som gick bra, känndes lugnt :)

Sedan var det Snöbollskrig på lunchrasten!! Såååå roligt! Fick in feta fullträffen på Teo, klockren med smälltatten rakt ner innanför tröjan! Yay! Jag, Ylva, Majken, Ricky, Teo, Noor, Robban, Mårten, Marcus o Kalle latjade runt som ett gäng småbarn :D xD
Sen kom plötsligt en massa folk, mest från A-klassen, stormande,, men då var vi (Jag, Majken, Ylva o Ricky) tvugna att gå in för att ha idrottsseminarie. Jag fick prata kort om kost, Gick typ bra, och jag e nöjd, va inte svårt iaf :P

Satt sen i skolan och gjorde ganska ingenting fram till kl 3 (vi har typ nästan inga läxor kvar just nu, yay). Var nog egentligen inställd på att gå hem men hamnade plötsligt på vägen bort mot hamarbyhöjden.. (a) 

En hel eftermiddag/kväll m ricky blev det. Ren lycka törs jag kalla det för. 
Vi fick fram ett förslag på fältstudie i BiNkA nu, undrar om Anders kommer acceptera det (skrattade som en galning, nej, törs inte ta upp det här i bloggen xD )  och har enats om att vi e lite lagom sjuka i huvudena båda två,, produktiv eftermiddag måste jag säga, :P

Sitter hos momor nu, ska strax släcka lampan och krypa ner. Har märkt (och fått det anmärkt för mig) att jg har bloggat dåååligt på sista tiden.. jaja, jag vet, men mitt i min lycka glömmer/hinner inte jag att studsa in på nätet och skriva av mig.. :P

Nu ska jag tagga inför NP imorgon med lite sömn :)

Puss o kram på er! <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback