Lycklig helg!!

Jag sitter just och myser i känslan som jag har burit inom mig hela helgen.

Har spelat innebandy med orienteringen, så roligt det kan vara, och vad behöver man egentligen regler till? Man springer tills man inte orkar mer, och sedan springer man lite till. Man tacklar, fuskar och garvar som en galning åt helt obagripliga saker. (stort grattis till Tove som lyckades slå av sin klubba xD)

Har Strövat runt i skogen kring Dansut och upplvet och återberättat vad som känns som hudratals fina minnen från förr. Allt kommer tillbaka till en när man ser borgen på baksidan, Stora stenen, fotbollsplanen... Allt!

Jag har träffat "gänget" hemma hos Felix. Var länge sedan och var riktigt skoj. Pratade massor, sjöng sinstar och hade det bara bra, Underbara människor ni är!

Jag har lekt i snön!! Jag har kunnat kasta snöboll! jag har fångat snöflingor på tungan! Jag har mulat Frida och Tove! Jag har kunnat följa mina egna fotspår i snön! Jag har blivit förvandlad  till en lycklig liten femåring! xD :D

Jag har promenerat mer än vad jag gjort någon annan helg,, någonsin känns det som. Runt i Gnesta, genom skog och genom,,, samhälle (a).

Och det bästa av allt är att jag gjort allt detta med Ricky vid min sida.
Han har besökt Gnesta, han har fått se och träffa allt och alla (stackaren, underar hur han egentligen klarade av alla nya intryck), mött alla mina övriga världar.

Att lycka kan vara så enkelt, att allt kan få vara så bra.
Det behövs bara en snöflinga, en kväll omgiven av vänner, en varm kram eller känslan att veta att man inte kommer behöva skiljas åt samma kväll. <3

Nu ska jag läsa igenom alldeles för mkt som måste repeteras inför prov och seminarie imorgon, och sedanska jag ta igen en massa sömn (iaf inte gå misste om mer)

Puss o Kram på er alla!!! <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: T

DU !! jag blev aldrig mulad!! snö innanför tröjan räknas inte!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback