Dagarna passerar..

.. och imorgon åker jag hem! :D
Mormor har bestämt att vi inte stannar till tisdag, utan tar bussen som lämnar ö-vik 09.50 imorgon, måndag. dvs Jag kommer hem!! :D
Örnsköldsvik har varit jättemysigt, julen har varit bra men nu längtar jag hem till alla. :) 

Idag har jag råkat shoppa lite mer (upps..) ett par myyysbyxor till pyjamasjackan, har en hel gosisdress nu. Och så har jag införskaffat "Bara inte du", den nya Katarina von Bredow. YAY! Den kommer antagligen att vara slut innan jag någ Gnesta imorgon (a)

Har lite dåligt samvete nu,, Har varken börjat på engelskan eller franskan... Nog för att de är till efter lovet, men dagarna går som sagt fort och man bör väl ändå börja snart.. :/
Jaja, tar tagvi det när jag kommer hem, det nya året drar förhoppningsvis min pluggentutiasm... ja, jag sa förhoppningsvis :P

Nu ska jag snart börja packa inför imorgon, bestämma vad som ska med och vad som sks följa med mamma o feffe via fjällen. Mamma e på G, packa är nog bland det bästa hon vet.. det och listor.. och sa mig såklart :D :P

Puss o kram på alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback