Dag röd! :D

Sitter i skolan, börjar o några minuter.
Runt mig sitter massa glada männiksor och alla är RÖDA :D
Tomteluvor och röda klädesplagg överallt, fett yay på dt :P :)
Har rod kjol.. Lovisa har aldrig kjol men idag så. ;)

Skolan har röd dag idag och vi har tagit det på fullt allvar, haha, skojs. "Onsdagen den 16/12 är en röd dag, en dag som ska gå i julens och kärlekens tecken" BRA initiativ av skolan tycker jag :)
Har tema nu på morgonen, sen har vi ett stort håååål (9b nostalgi :P ) från matten så hela eftermiddagen är tom. Kl 15.00 är det filmvisning, och jag SKA se "Love actually". Världens myspysfilm, älska älska älska!!! :D <333

5 min till tema, sen bästa dagen hela dagen :D

Julpussar och kärlekskramar på alla!! <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback