Ching-chong-käk :P

Haha, det låter iaf roligt om man säger det. "chingchongchäk". Eller... Jo, jag tycker det iaf (a) :P

Fett skönt att få ngt annat än den eviga julmaten. Annandagen är lagom tid för att bryta mönstret. Blev hämtkina från en liten krog inne i stan. Fett gott, var värsta länge sen. E bara jag och de vuxna kvar i huset (Vickis o Tobbe e hos Tomas ikväll och Ludde åkte hem igår för att hinna på handbollscup idag) så vi delade på fem rätter. Jag åt alltihop med pinnar! Blir så fett stolt när jag lyckas med det, :D :P

Sitter nu och planerar mitt nyår, får se hur det blir. Det står mellan mina två favoritkillars önskningar, men alla blir nog nöjda i slutet :)

Puss o kram alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Eftersom jag inte har haft några önskningar ang. nyår... Så borde det betyda att man inte tillhör favoriterna... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback