bättre nu.

Jodå, känslan av hopplöshet försvann. Efter lunch tog jag ngt som nog skulle kallas tupplur (fast vi inte sov) på en bänk med Ylva och Majken. haha, skulle vilja se den som kan somna mot majkens guppande mage ;)
Mys va det iaf, satt/låg där och halvdåsade med bästa människorna, sånt ger en livskraft tillbaka ska ni veta :)

Hade franska sen, suck! grammatiken från fyra delsteg på en lektion, inte okej alltså, inte okej.. Sen en hemsk version av snövit som var fet flashback från nian.. Noor hjälpte mig överleva allt, tack tjejen. :D

Tänkte inte sitta kvar i skolan idag utan utan åka hem direkt. Gårdagens tid fram till halv sju var givande, med det hinner bli så sent. Och två nätter hos mormor i rad känns lite överdrivet.  Men när ricky lägger huvudet på sne och undrar vad jag ska hem till, och jag inte har ngt bra svar på detta, bara att "komma hem".. Tja, vad gör man?
Fastnar i skolan är vad man gör. Satt i matsalen med Ricky och försökte få den dumma BiNkAn att fastna i huvudet. ibland går det, ibland inte.. Råååkade somna bort en stund, var väldigt skönt och välbehövligt men inge vidare i pluggsyfte. Tur att vi såg rellativt intresserade ut när Anders kom förbi iaf :P

Idag kom jag iaf med 17.33-tåget, så nu e jag hemma i Gnesta.  Ska ta tag i BiNkAn igen, och börja på debattartikeln, lr vad säger ni? Tråk tråk tråk!! Vill inte!!! Men jag SKA!

Idioten gör som puckot säger.
"Men.. Vem av oss är idioten?"
"Jag är knäpp och du är dum..."
"Fast... du är ganska dum du med.."
"mm.. och du är ganska knäpp..."

Puss o kram <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback