Back at mormis :)

Jaha.. efter en hel dag av BiNkA och coplugg så har jag hittat hem igen. Till mormor. Har varit en lång dag, och nu sitter jag bara med en kopp te, lite choklad och lyssnar på musik, delar upp i Gosmusik, Fjortisdunk, och lite annat :P 

Haha, älska min, Majkens och Rickys konversation på msn. Ricky undrar vrf tjejer gillar snygga killar, då det inte har ngn evolutionistisk roll..

"vem tycker inte att det e snyggt med magrutor liksom... Och det e ju tecken på att "hanen" är frisk. Det e ju för att få så snygga barn som möjlig, för att få dem att lyckas i sin produktiva framgång. Människorasen har börjat tänka ett steg längre, en generation längre, närmare bestämt." 

Väl formulerat svar svar tycker jag :D

Ska gå och lägga mig i fett bra tid ikväll, typ snart tror jag :P :D

Puss o kram o godnatt alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback