Åt helvete med allt vad franska heter!!

Nej, Det gick inte bra på franskan... Inte alls. Jag klarade hörförståelsen, den var tack och lov inte hopplös, men när grammatikdelen kom... Jag hade pluggat verbböjningar, visst, men meningarna som skulle skrivas innehöll många fler ord än bara just verben. Sådana ord som vi inte gått igenom och som jag inte kunde.
Har säkert mig själv att skylla för mitt stora fail, men det skiter jag i. Jag hatar franska, rakt igenom hjärtat och ut, så jag tänker vara sur ett tag nu. 

Sen ska jag lista ut hur jag ska göra, hur länge jag ska stanna i skolan och så.. Ganske bör avreagera mig på lite matte, den är i alla fall Logisk och inte helt åt helvete fucked up!!

hmm.. lugna mig nu..

Aja, vi får se hur det blir..
Puss på er allihopa <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback