50-års i Uppsala.

Dagen har varit ok.. Åkte tsm med familjen upp till Uppsala imorse, för att fira Anna-märta, pappas kusin, som fyllt 50. God mat, väääldigt gott fika och en hel del trevliga männiksor. En hel del folk jag inte träffat, men höll mig mest till släkten. Jag e bästis med lilla Henning, anna-märtas ettårige son. Sötare fillur får man leta efter, med änglalockigt hår och stiligaste outfiten i rummet. Ngn som sett en ettåring med vit skjorta, röd väst, slips och svarta byxor med pressveck? sååå gulligt, en riktig liten herre. Han hamnade hos bästaste sysslingen (jag), vi öppnade presenter och lekte med pappret, tänk så skoj man kan ha.  :D

Vet att det är "typiskt tjejer", men småungar kan vara sååå söta.   Sen fick jag iofs prov på för pest och blä de kan vara oxå.. Menmen, ibland smälter man bara :P

Sitter nu och gör typ iiingenting, orkar liksom inte,m slöglor på teven, ska väl snart sova lr ngt sånt. Imorrn ska det packas inför hela julen (kris, vi vet hur sånt brukar gå) och sen ska jag väl korrigera sista gången i min deb attartikel innan den skickas in.

Puss o kram alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback