Slut..

Så tog det alltså slut... Conrad och Lovisa är inte längre ett par, den smålöjliga "fillmhistorien" är över, men det var ändå kul så länge det varade.
Jag vet inte om jag ska 'skylla' på Jönköping, att det var därför det sprack.. Det gjorde det antagligen inte bättre, men det var ngt som inte var riktigt bra, redan innan allt flyttande började..
Mkt upp och ner, så var det. Vissa bitar kommer jag aldrig att glömma, lyckliga minnen man vill hålla kvar. Andra delar så var vi helt likgiltiga, och de var väl de stunderna som blev fler och fler tills det inte kändes värt det längre.. Det är svårt att försöka 'läka' ngt sånt, när man inte kan ses, utom ngn helg då och då.
Det var på känn rätt länge, och nu är det officiellt.
Vi inledde allt med ett fåningt filmslut, det tog slut på ett rätt mkt ointressantare sätt, det rann ut i sanden.
Kanske kan jag få leva lite i verkligheten nu, kliva ut ur min film? Jag fick ngt att kalla en sommarromans, vilket jag aldrig prövat tidigare, och det kanske inte var menat att bli mer än så..

Jag hoppar inte av lycka, men jag gråter inga floder.
Jag tycker fortfarande om honom, men kärleksruset har gått över.

Puss och kram på er. <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ange

nej vad synd!!

finns här! <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback