Tagga inför tältning :D

Tjo. 

Har smitit ifrån städningen av mitt rum, och packandet inför kvällen. Ska ut till Klemmingen med delar av "gänget". :D <3
Blir Jag, Soff, Elin, Frida, Berit, Max,  Felix och Johan. lite bortfall sedan grillkvällen (alf e på gotland, mathilda skulle jobba, fabbe kunde inte heller av ngn anledning) men det ska bli så skoj ändå. Har fortfartande inte listat ut hur jag ska ta mig dit än bara. xD  Funkar inget annat får jag väl ta och jogga ut, hurtbulle som  man är ;)  Då kanske man kan slippa undan resningen av tälten oxå, haha :P
Ska bli sååå skoj att träffa alla igen, kunna flumma hela gruppen. För flum, det kommer det att bli xD :D <33


Var inne på elins sida på facebook för att spana in hennes bilder från balen (då hennes facebooksida e ny har hon inte kunnat lägga in dem förän nu) och upptäckte att jag e mer linslus än jag trodde, e med på hälften av bilderna XD
Hon var då oxå (förmodar jag) den ända som tog en bild på mig och C tsm den kvällen. Var kul att få se den, och att det dessutom blev en bra bild (!) :o :P Tack elin :) <3 


Nej, nu måste jag tillbaka till mitt kaos till rum, måste varit månader sen jag städade sist, det har ju stått tomt större delen av sommarn.. :/  Ännu har jag åtminstone inte hittat några levande dammråttor, men då har jag inte vågat titta under sängen än.. xD 

Haha, ses och hörs
mys och pys på er :D <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback